הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

machu-picchuטיול במזרח ומרכז אמריקה במקומות כמו הודו, תאילנד, סין, יפן, קובה וקוסטה ריקה ואחרים הינו נפוץ לא רק בקרב הצעירים הפושטים את המדים ומחכים בציפייה לטיול הגדול לאחר הצבא. אותם היעדים המקושרים לטיולי תרמילאים הכוללים טרקים של ימים על גבי ימים באדרנלין גבוה, אינם חייבים להיות בתנאי שטח מאתגרים לא פשוטים. יעדי המזרח ואמריקה הינם אולטימטיביים גם לכם היוצאים עם הילדים לחו"ל או בגילאים מתקדמים יותר. אין באמת צורך להסתפק ביעדי אירופה הקלאסית או ארצות הברית כדי לראות עולם ולהיחשף לתרבות מעט שונה מהארץ. כיום יותר מתמיד, תוכלו לבחור לטייל ביעדים אקזוטיים לכל הדעות וביתר נוחות במסגרת טיול מאורגן קבוצתי או אישי. בכל אחת מהאפשרויות המסלול יתוכנן על ידי אנשי מקצוע וכל מלאכת הארגון טרום הטיול תעשה על סמך היכרות וניסיון קודמים. באופן זה תוכלו להיחשף לתרבות מקומית ומנהגים מקומיים מגוונים, להתרשם מנופים מיוחדים ומרשימים ולחזור עם חוויות שיישארו לאורך זמן.

לנסוע עצמאית בטיול מאורגן אישי

לכל מי שהחליט (ובצדק) לצאת לטייל בחו"ל כדי לנקות את הראש ולהתאוורר במקום אקזוטי וצבעוני ורוצה לוותר על התרמיל בטיול טרקים מסורתי, קיימת כיום אפשרות של טיול מאורגן אישי שהופכת לנפוצה יותר ויותר. מה שנדרש מבחינתכם זה בפשטות להגדיר את תאריכי הטיול הרצויים, משך הטיול ומגבלות התקציב ויועץ תיירות יוכל "לתפור" תכנית טיול הכוללת מסלול מפורט לכל יום בטיול בהתאם לטעם האישי, לצרכים ולמגבלות גופניות. יועץ מהסוג יחסוך לכם לשוטט באינטרנט ובמדריכים כתובים ולהתחיל מ-א' ועד ת' להרכיב מסלול טיול לאחר היכרות מינימאלית עם המקומות השונים. הייעוץ יעשה סדר בעניינים ובין אם תבחרו לטייל עם המשפחה, בקבוצה או בזוג, תוכלו ליהנות מתכנית מדוקדקת ואפילו בהדרכה של מדריך מקומי שילווה אתכם לאורך ימים בטיול מבלי להתחשב בצרכי קבוצת מטיילים גדולה ובאמצעות כך לחסוך קשיי תקשורת עם המקומיים. כך תוכלו לרכב על פילים בצפון תאילנד, להשתתף בטקסים מקומיים מסורתיים בהודו ולבקר ממקדשים צבעוניים וססגוניים מרהיבים עם מינימום עיכובים ולחצים. תכנון מקצועי זה יכלול לא רק הדרכה מקומית אלא גם את הסדרי הטיסה ומקומות הלינה ופירוט המסעדות כך שהתוצר הוא חבילת טיול מושלמת עם אפשרות ליהנות ממקסימום עצמאות בחו"ל. במידה והחלטתם לא לכלול בארגון המוקדם את ההדרכה המקומית מבעוד מועד, להלן עצות שיסייעו לכם במציאת מדריך מקומי בחו"ל.

לטייל עם קבוצה בטיול מאורגן ומקיף

אם תעדיפו לטייל בחו"ל יחד עם קבוצה ועם מינימום אחריות, ביכולתכם לבחור מבין מגוון יעדי המזרח ואמריקה בהתאם לעונות התיירות הרלוונטיות. תוכלו לבחור לטייל בטיול מאורגן ליפן בניצת הדובדבן, בטיול מאורגן לתאילנד, פוקט ופאטאיה, הודו ונפאל וקובה האקזוטית קוסטה ריקה וגואטמלה. מסלול טיולים מהסוג הינו מקיף כפי שניתן להתרשם בתכנית הטיול לקובה וקוסטה ריקה בדף טיול זה, הכולל סיורים מקיפים בסנטיאגו דה קובה, סנטה קלרה, טיול בעיר העבדים טרינידד, כפר קוחימר- כפרו של האמינגווי, ביקור בפארק הלאומי גואמה ועוד. מסלולי הטיולים כוללים ביקור בערים, כפרים, פארקים לאומיים, שמורות טבע ויערות, פסגות הרים ותצפיות ועוד. היתרון בטיול מהסוג הוא שלא תידרשו לארגונים ותכנונים טרום הטיול וכל הנדרש הוא לבחור את מסלול הטיול המתאים ביותר בהתאם לטווחי התאריכים הרצויים מבחינתכם. היקף הטיולים משתנה בהתאם למסלול וכולל יעד אחד או מספר יעדים, כאשר חלק מהמסלולים כוללים את הכול במסגרת הטיול, כולל פנסיון מלא ובילויים. מכיוון שמדובר בטיול שמחייב לא מעט השקעה מבחינתכם וכצפוי, הציפיות בהתאם, כדאי שתתמקדו בחברת טיולים שמתמחה בארגון טיולים מאורגנים ושקיבלתם המלצות על אחד מטיוליה על ידי מטיילים שכבר מכירים באופן אישי. כמובן שגם כשיש המלצות מוקדמות כדאי לשים לב לפרטים הקטנים ולוודא את מרכזיות מקומות הלינה בטיול, את רמת הקושי בטיול והאם היא מתאימה למגבלות שלכם. כמו כן גם את גילאי חברי הקבוצה שכבר נרשמו לטיול והאם מדובר ביציאה מובטחת על מנת שלא תעמדו במצב לא נעים בו הטיול לא ייצא לפועל ברגע האחרון בגלל חוסר נרשמים.

נסיעה מוצלחת ומהנה!


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...