הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

shutterstock_63209584רווקות עד גיל מאוחר נפוצה כיום יותר מתמיד. אחוז לא מבוטל של נשים וגברים שעברו מזה תקופה את גיל ה-30 עדיין מחפשים את החצי השני שלהם ללא הצלחה. השעון המתקתק ברקע עבור הנשים בחבורה מקשה על הסבלנות והציפייה בשיאה. לצד אלו שפתוחים לרעיון ושומרים על התנהגות פאסיבית בתקווה שהגורל יעשה את שלו וכל הנותר הוא לחכות שהיום יגיע, אחרים מנסים את מזלם באתרי הכרויות, פתוחים לשידוכים ולוקחים את העניינים לידיים מאחר. אלו לא באמת מצפים שהאהבה תמצא אותם. עבור האחרונים, תהליך של אימון לזוגיות שמטרתו לקרב את הזוגיות הנכונה יהיה רלוונטי ביותר. אז מה זה אומר ולמי זה מתאים?

הגשמת החלום בעזרת תהליך לימודי

החלום הרטוב של רווקים בגילאים בוגרים הוא לקום בבוקר לצד בן זוג תומך, אוהב ושכייף להיות איתו ולחזור אליו בסוף היום ולא לדירה ריקה. כיום, בעידן בו ההישגיות מכריעה ויש לחץ אינסופי להשקיע בקריירה ולהתקדם למימוש עצמי, פחות מובנת מאיליו ההשקעה בזוגיות ובמציאת הפרטנר הנכסף. המרוץ לקדם את הקריירה מפחית מהפניות הפיזית והנפשית לצאת לדייטים חוזרים ונשים שלא תמיד ממשיכים אחרי הפגישה הראשונה וכפועל יוצא גם את הסיכויים למציאת בן זוג. כמו כן, השאיפה למושלמות לא רק בעצמנו אלא גם במי שנתאהב מקשה על הסיכויים למצוא מישהו שיעמוד בציפיות. אז כדי לא לקבל את המצב כפי שהוא ולצורך ביצוע שינוי בחיים, כדאי לשקול להתחיל באימון אישי אחד על אחד עם מאמן מקצועי שיתמקד בנושא הזוגיות. תהליך זו יוכל לסייע לזהות את המעצורים לקידום מציאת הזוגיות, לזהות את הפחדים שמנהלים אותנו, לחזק את הביטחון העצמי שבחלק מהמקרים מאוד ירוד ולקבל כלים והכוונה להתנהלות אחרת שתתרום לזוגיות המבוססת על חברות ואהבה. התהליך הוא לימודי ולא טיפולי ובהתאם רלוונטי רק לכאלה שפתוחים ללמידה, שחשוב להם ללמוד ושרמת המחויבות שלהם לתוצאות בחיים גבוהה.

ארגז הכלים לזוגיות ושותפות לחיים

אימון לזוגיות באופן פרטי ובכלל תהליך אימון אישי מחייב פתיחות ללימודה ולעשיית שינוי בחיים מתוך הכרה בעובדה שאנחנו הם המשפיעים על חיינו וביכולתנו לשנות את המציאות. לאחר שאלה מתקיימים ניתן להתחיל בתהליך של אימון המספק ארגז כלים שימושי לדרך חדשה ובעלת פוטנציאל אישי. אימון מהסוג מתמקד במודעות העצמית והאם אנחנו באמת רוצים בזוגיות או שישנם מחסומים מעכבים. במקרה ואכן יש כאלו, התהליך הלימודי מאפשר לזהות אותו, להבין את מקורו ולאתר פתרונות להתמודדות כדי להצליח להתקדם. באמצעות הכרות טובה עם עצמנו נוכל להתחזק, לטפח את הביטחון העצמי, לפתח פתיחות למציאת הזוגיות ולהתחיל בשלב מציאת הפרטנר לחיים כשאנחנו מחוזקים, מודעים למכשולים המעכבים ומתמודדים עם אלו בצורה מודעת.

למידע נוסף לגבי תהליך מציאת הזוגיות הנכונה ניתן לגלוש לאתר אימון לזוגיות ליצירת שינוי בחיים


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...