הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מכירת דירה, השכרת שטח, החכרה או שינוי ייעוד *בכל התהליכים האלו תצטרכו עורך דין מנוסה לענייני נדל"ן, דווקא על רקע העלייה במחירי הדירות * עורך הדין אמיר יקותיאל מהוד השרון: "כשכולם רוצים לגור באזור המרכז יש רק תוצאה אפשרית אחת – והיא עליית מחירים"

פירוק הממשלה הוריד את השאלטר מעל אחד החוקים המשמעותיים שקרו כאן בשנים האחרונות, חוק מע"מ אפס. לא ניכנס כאן האם הוא מועיל או מזיק, העובדה היחידה הנכונה היא שהוא הקפיא את כל שוק הנדל"ן הישראלי. אבל עכשיו אחרי שהוברר שהחוק לא יעבור, זוגות רבים מוצאים את עצמם בתחילת המרוץ המחודש לדירה משלהם. עכשיו הם צריכים שוב לגייס הון ראשוני, ללכת לבנק ולבקש משכנתא, להציג חשבונות משכורות וערבים, והרשימה לא נגמרת. צריך כמובן לדעת מתי מועד סיום בניית הבניין, להיות מוכנים לשלם את מדד תשומות הבנייה ועוד לא דיברנו על ביטוחים שונים ותשלומים אחרים שמבצעים עוד לפני בכלל שהזמנו מוביל.

ליווי צמוד

במרוץ הזה ישנם מספר תהליכים שחובה לעשות, כמו כמובן לקחת משכנתא, לשלם את הסכום הראשוני ולבדוק שבדירה אין פגמים. כמעט את כל התהליכים אפשר לעשות לבד אבל פעמים רבות, בגלל חוסר הכרה שלנו את המציאות או חוסר הבנה של העניין, אנחנו עושים טעויות, שבמקרים מסוימים עלולות לעלות לנו כסף גדול בהמשך. אז איך מונעים את אותן טעויות, לוקחים עורך דין שילווה אותנו לאורך כל העסקה. הדבר הזה נכון בכל עסקת נדלן, וכדאי או אפילו חובה לשמוע מעורך הדין איך הוא רואה את העניין.

בחירה בעורך דין טוב יכולה להפוך כל עיסקה לקלה, מן הצד השני אם נבחר עורך דין שלא נהיה תמימי דעים איתו, העסקה תסבול מליקויים קשים שעליהם נצטער מאוחר יותר. קחו לדוגמא את עורך הדין אמיר יקותיאל מהוד השרון, בדיקה זריזה של הפרויקטים אותם הוא יזם ובהם הוא היה מעורב, מעלה שהאיש בקיא בכל שטח הנדל"ן. מדובר אם תרצו בליווי צמוד של התהליך על ידי עורך דין מנוסה שמכיר את כל עולם הבנייה הישראלי.

הבנת השטח של אמיר יקותיאל

אבל כאשר מדברים על עורך הדין אמיר יקותיאל מדברים על משהו נוסף, חשוב ביותר. הכרה של כל השחקנים הפועלים בשטח. הדבר חשוב ואף קריטי כאשר אנחנו רוצים לקנות נכס חדש. אמיר יקותיאל: "אני מכיר היטב את מנהל מקרקעי ישראל. אין להם כמעט שטחים באזור השרון. אז יפשירו שטח לבנייה זולה בצפון ובדרום – אבל האנשים רוצים למרכז. פה רוב השטח כבר בידיים פרטיות. לכן אני מאמין שהמחירים רק ימשיכו ויטפסו". כך, רק באמצעות הכרה לעומק של התנודתיות בשוק הנדל"ן הישראלי תבטיחו לעצמכם שהעיסקה שאותה אתם מתוכננים לבצע היא אכן ראויה ולא תפסידו ממנה כסף. בסופו של דבר, הרי, אף אחד לא שוכח את הדירה הראשונה שאותה קנה בחייו..

עוד משהו שיעניין אותך:
יורם קראוס – כך טיפוס הרים הפך אותי למנהל טוב יותר

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...