הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מדרסים בהתאמה אישית

סגור לתגובות על מדרסים בהתאמה אישית
נוב - 9 - 2016
חני

ישראלים רבים אשר עושים ספורט באופן תדיר, בעיקר מקצועות בהם יש צורך לעשות שימוש נרחב בעבודת רגליים, למשל, ריצה, כדורסל, כדורגל, טניס ועוד, משתמשים בשירות של הזמנת מדרסים בהתאמה אישית על מנת לשמור על הרגל שלהם מפני פציעות אשר עלולות להביא לסיום הקריירה שלהם.

אפשרות של שירות הזמנת מדרסים בהתאמה אישית מיועד, ליצור מדרס בגודל מתאים לזה של כף הרגל ויתרה מזה, באופן כזה המדרס גם מותאם למבנה הרגל באופן ייחודי. לשם כך, מתבצעת התאמה על פי בדיקת כף הרגל, דגימה שלה על פי גודל ומבנה, קביעת סוג המדרס בו צריך להשתמש והחומרים מהם אמור להיות עשוי המדרס, ולאחר מכן מתחיל תהליך הבנייה של המדרס והתאמתו לכף הרגל.

חשיבות התאמה אישית של מדרסים

בשוק המדרסים אנחנו יכולים למצוא מדרסים רגילים שכל אחד יכול לרכוש בכל חנות נעליים או בחנות מדרסים (וכן בחנויות שמתעסקות במוצרים רפואיים מגוונים) וכן מדרסים בהתאמה אישית. במקרה הראשון, המדרס הוא כללי, הוא לא בנוי על פי מבנה כף הרגל, הוא לא מותאם לנעל וגם לא לצרכים של מי שמשתמש בו. לעומת זאת, מדרסים בהתאמה אישית, מותאמים לצרכים של הלקוח, למבנה כף הרגל וכן לנעליים אותם הוא נועל.

ההתאמה למדרס שמיוצר בהזמנה אישית, מתבצעת, כאמור, אחרי שמודדים ובודקים את כף הרגל, וכן אחרי שנערכות לה בדיקות שונות, למשל, על המטופל ללכת במשך זמן מה עם המדרס בשביל לבחון האם הוא נוח ומתאים לו. יש לציין שגם אחרי רכישת המדרסים, יש בהתחלה ללכת איתם חצי שעה עד ארבעים דקות, ויש להגביר בהדרגה את משך זמן השימוש בהם. כמובן שכל שינוי בתחושה או קושי בהליכה, יש לידע את האורטופד והמעבדה שמכינה את המדרסים ולראות כיצד להתמודד עם זה.

כל חלק בתהליך שציינו, הינו חשוב על מנת שתוכלו להיעזר במדרסים ברמה גבוהה אשר יוכלו לשרת אתכם הן ביום יום והן בעת פעילות ספורטיבית. לכן חשוב מאוד כשאתם מחליטים לקנות מדרסים, לוודא כיצד בודקים את כף הרגל שלכם והאם היא מתאימה למדרסים שמציעים לכם, כיצד מכינים אותן, כיצד לוקחים את המידות עבורן וכן מאילו חומרים מכינים אותם. החומרים האידיאליים בהם נהוג להשתמש הם עור, טרמופלסטים, פולימרים, שהם, ועוד מגוון רחב של חומרים. כל מדרס ניתן לשנות, לעבות, ולהוסיף לו תמיכה בהתאם לצורך. לכן חשוב שתבצעו בדיקה מקיפה כשאתם נועלים את הנעל והולכים איתה, בשביל שתוכלו לומר אם אתם זקוקים לשינוי כזה או שהמדרסים שהוכנו עבורכם מתאימים לכם.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל

יורם קראוס – דה מרקר
יורם קראוס – גלובס


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...