הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מה הסיבות לגל הרביעי של הקורונה?

סגור לתגובות על מה הסיבות לגל הרביעי של הקורונה?
אוג - 22 - 2021
חני
אז כבר היינו בסגרים ארוכים, נמנענו מלראות את המשפחה במהלך החגים, הסתובבנו עם מסכות כמעט בכל מקום והקפדנו למלא אחר ההנחיות – ובשעה טובה הגיעו החיסונים וסוף סוף היה נראה שמשבר הקורונה מאחורינו, נכון? כנראה שממש לא נכון, ובימים אלו אנחנו עומדים בפני גל רביעי שמדאיג כל אזרח ואזרח במדינת ישראל. אם אתם שואלים את עצמכם מה הסיבות להתפרצות החדשה, שווה לדעת שאלו הן הסיבות העיקריות לכך:

השארה של שדה התעופה פתוח

זוהי כנראה הסיבה העיקרית לכך שאנו עדים לגל התפרצות נוסף של המגיפה. שמי ישראל לא ממש נסגרו באף שלב, ובכל נקודה בזמן הגיעו הרבה תיירים וישראלים שחזרו ממדינות אחרות. הנגיף כידוע מתפתח ונוצרות מוטציות חדשות, וכך למעשה אותן המוטציות הגיעו ארצה והחלו לעבור מאדם לאדם. כך למעשה הגיע נגיף הדלתא איתו אנו מתמודדים בתקופה האחרונה.

היחלשות הנוגדנים

אומנם קיבלנו חיסון כמעט כולנו, והציפייה הייתה שהצעד הזה יהפוך את נגיף הקורונה לחסר משמעות כמעט. עם זאת ברור שהמצב הוא לא כזה ואנו רואים הרבה נדבקים וחולים שחוסנו, והסיבה לכך היא שנראה כי רמת הנוגנדים בדם פוחתת עם הזמן מהר יותר ממה ששיערו בהתחלה.

התרופפות בעמידה בהנחיות

בתחילת המשבר נראה כי הציבור הישראלי ציית להנחיות ולכללים, מתוך אמונה שזה מה שיביא לפתרון הבעיה ויסלק את הקורונה מהחיים שלנו אחת ולתמיד. ככל שעובר הזמן ונראה שדבר הזה כלל לא באופק, כך נראה כי חלה התרופפות במשמעת, כשיותר ויותר אנשים לא ממלאים אחר ההנחיות, מה שמגביר בעצם את התפרצות הנגיף. אז האם כבר אפשר לראות את האור בקצה המנהרה? זה לא ממש ברור, אבל בכל מקרה אלו הן הסיבות העיקריות להתפרצות הגל השלישי של מגפת הקורונה.   מרחבי הרשת… דקלה לוי – תכנון מעבדות, דאטה סנטר ומערכות תקשורת

מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...