הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מוצרי פרסום לרכב

נוב - 28 - 2012
חני

מוצרי פרסום הינו אחד הדרכים החשובים ביותר של כל חברה או בית עסק על מנת להטמיע את החברה, המותג או השירות שהם מציעים. כאשר בוחרים מוצרי פרסום, מומלץ לבחור במוצר פרסום שיהיה אפקטיבי, שימושי ואיכותי כאחד. אחת האפשרויות הטובות ביותר בעת בחירה של מוצרי פרסום, הינו שימוש במוצרי פרסום לרכב.

הם אמצעי נהדר להעניק גם מתנה שימושית מאוד, וגם מוצר פרסום אשר ישרת את האינטרסים של החברה, לצורך הטמעת המותג ובית העסק ולצורך יצירת תודעה בלתי פוסקת אודות המותג, בשעת נהיגה ברכב.

מוצרי פרסום לרכב

סוגי מוצרי פרסום לרכב

ישנו מגוון רחב מאוד של מוצרי פרסום לרכב, אשר אותם ניתן למתג ועליהם להדפיס את הלוגו של החברה. מומלץ כמובן, להוסיף אף פרטי התקשרות כאשר מדובר בחברות או בתי עסק אשר מעניקות שירות מסויים.

  • ריחניות לרכבים, על גבי הריחניות לרכב ניתן להדפיס את הלוגו של החברה, ואפילו את כתובת אתר האינטרנט של החברה או מספר טלפון. ריחניות לרכב הן שימושיות במיוחד.
  • אפוד זוהר – אפוד זוהר הינו מוצר חובה בכל רכב ורכב. על גבי האפוד הזוהר ניתן להדפיס את שם החברה, מספר טלפון ועוד.
  • כוסות טרמיות – כוסות טרמיות הינן שימושיות ביותר לכל האנשים אשר יוצאים לעבודה בבוקר ומעויינים לקחת איתם לדרך את כוס הקפה. כוס טרמית היא אפשרות נהדרת לבחירה כמוצר פרסום לרכב, והיא משדרת איכפתיות ואיכות כאחד.
  • מנשאים – ישנם פטנטים מגוונים כיום לרכבים לצורך מנשא לעט או מנשא למשקפיים ואפילו מנשא לקפה. כל אלו מתלבשים בצורה אחידה ברכב, ומעניקים נוחות נוספת לנהג. זהו גימיק נחמד מאוד כאשר אתם מעוניינים להעניק משהו בעל מחשבה כמוצר פרסומי.
  • נרתיקים – נרתיקים לצורך אחזקת רישיונות רכב הינו אמצעי פרסומי טוב מאוד, בעיקר כאשר מדובר בחברות ביטוח. הנרתיקים יכולים להגיע במגוון רחב של צבעים עם הלוגו של החברה וכל פרטי ההתקשרות הנחוצים.
  • מגיני שמש – מגיני שמש הם דרך נהדרת גם להעניק כמתנה ללקוחות שלכם, וגם כמוצר פרסום אשר מדבר בעד עצמו. הרווח הכפול כאשר בוחרים במגיני השמש לצורך מוצרי פרסום, נעוצה בעובדה כי את מגיני השמש יראו גם נהגים אחרים, אשר יכולים להיות לקוחות פוטנציאליים של החברה שלכם.

מוצרי פרסום לרכב מתאימים למגוון רחב של חברות ובתי עסק, בעיקר כאשר מדובר בתחום הרכבים, החל מחברות ביטוח, מוסכים, חברות השכרת רכב, חברות ליסינג ועוד. מוצרי פרסום לרכב הם מתנה נהדרת ללקוחות של חברות מסוג זה, והן מעניקות תחושת שייכות בין הלקוח לבין החברה. כאשר אתם בוחרים להעניק מוצר פרסום כמתנה ללקוחות או לעובדים שלכם, בחרו במוצר פרסום איכותי, שימושי וכזה אשר יש לו קשר לחברה שלכם או לשירות אותו אתם מציעים.

 

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
יורם קראוס – גלובס

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...