הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

באחד מן הרחובות הקטנים והצדדיים של החלק הכי סואן של טוקיו ביפן, ישנו זוג חביב אשר מנהל באר מסעדה מקומי, העונה לשם מר וגברת לי. יחד הם מתפעלים ומנהלים את המקום כולו, כאשר היא מאחרת וממלצרת, והוא מבשל ומנקה. אהבתם הנצחית זה לזו, ואהבתם לאוכל, היוותה השראה בעבור השף שאול בן אדרת לפתוח מקום מיוחד בלב תל אביב אשר קרוי על שמם. מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי, הממוקמת ברחוב ניסים אלוני בתל אביב, נמצאת ממש אל מול מסעדת "התרנגול הכחול" ששייכת גם היא לאדרת. אולם, הפנינה האסיאתית החדשה שונה במהותה מהתרנגול, שופעת בטעמים מן המזרח, קטנה יחסית ואפילו מעט ביתית. שאול, אשר חווה חוויה מדהימה בבאר המקומי ביפן, החליט לנסות וליצור את אותה אווירה ביתית ואינטימית בלב ההמון הסואן של תל אביב, ויצר מקום מיוחד במינו.

המזרח הרחוק ממש כאן

האורחים אשר מגיעים אל מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי זוכים לחוויה ייחודית ומשכנעת. המקום נחלק לשני חלקים עיקריים חלק פנימי ומרפסת חיצונית, אשר יחד מתחברים בהרמוניה מושלמת ומשלימים את אווירת השנטי של המקום. בחלקו הפנימי של המקום תוכלו למצוא מבחר גדול של כסאות ושולחנות לישיבה, יחד עם נישות וספות מגניבות, והכל מעוטר בכריות ססגוניות בצבעי המזרח. אם לרגע שכחתם שאתם במסעדה אסיאתית, בודהות בגדלים שונים המעטרים את המסעדה כולה ידאגו להזכיר לכם כי עברתם למימד אחר ורגוע יותר. במרכזו של החלק הפנימי נמצא בר משקאות עגול וגדול, בו ניתן להזמין משקאות אלכוהוליים בסגנון אסיאתי מיוחד. את החלק החיצוני של המסעדה מעטרים גזיבויים צבעוניים, צמחים מטפסים שונים, והכל לצדו של בר משקאות חיצוני. כל אלו יחד יגרמו לכם לחוש כאילו אתם יושבים באמצע מסעדה קטנה וחמה במזרח הרחוק.

מיסטר אנד מיסיס לי, לחובבי קולינריה אסיאתית  

למסעדת מר וגברת לי שני סוגים של תפריטים: האחד הוא התפריט הרגיל והשני הוא תפריט עסקי, המוגש בכל יום בשבוע. בסוף השבוע משתנים התפריטים ולובשים מעטה חגיגי לכבוד השבת. האוכל המוגש במקום מבוסס על מנות רחוב בסגנון אסיאתי, אולם לסגנון האסיאתי מתווסף גם סגנון ישראלי טיפוסי, מה שהופך את המנות לייחודיות וטעימות. התפריט של המסעדה כולל:

  • אגרול תאילנדי, ספרינג רול במילוי פירות ים, מרקים יפניים מיוחדים, סלט פפאיה ירוקה, סלט כרובית פריכה ועוד מנות ראשוניות ייחודיות.
  • מבחר רחב של סשימי וסושי משתנה בכל יום, מוקפצים בווק, מאודים ושיפודים בסגנון יפני למנה עיקרית.
  • וכמובן מגוון רחב של קינוחים בסגנון אסיאתי המשלבים, בוואריה, פירות, סורבה, טפיוקה, חלב קוקוס ועוד.

כל אלו, יחד עם אווירה טובה וצוות מלצרים מקצועי יוצרים חווית בילוי נהדרת, טעמים שונים ואווירה שלא תחוו בשום מקום אחר. אדרת בהחלט הצליח להביא את יפן אל תוך תל אביב.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...