הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

סדרות אנימציה מומלצות לילדים

סגור לתגובות על סדרות אנימציה מומלצות לילדים
יונ - 28 - 2021
חני

אז הקיץ קרב במהירות והזמן שאנחנו עומדים לבלות עם הילדים הולך להיות ממושך וארוך ומלבד טיולי טבע, בריכה, ים וספארי נאלץ למצוא גם פתרונות יצירתיים להעסיק אותם בשעות שנשהה בבית בין אם זה בזמן שאנחנו עובדים בלפטופ או מסתתרים מהחום הכבד שבחוץ.

 

בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם מספר סדרות אנימציה מומלצות לילדים שתוכלו להעביר את הזמן בבית בשקט ובשלווה בעוד הילדים מרותקים למסך.

 

  • פפה החזיר – האם יש הורים בישראל שלא מכירים החזיר המפורסמת מכל פפה? הגברת חזירה המפורסמת שלנו יוצאת להמון הרפתקאות עם חבריה לכיתת הלימודים ועם אחיה ג'ורג', סדרה מהנה ומשעשעת לילדים שאפשר למצוא בפרקים מלאים גם ביוטיוב וגם בנטפליקס ילדים.
  • ביט באגס – ביט באגס היא סדרת אנימציה שגרפה לא מעט הצלחות בשנים האחרונות כולל זכייה בפרסים כגון: פרס אנימציה על תסריט הטוב, פרס על התכנית הטובה ביותר לילדים ב2016 ועוד.. הסדרה עוקבת אחר חמישה חרקים החיים בחצר אחורית ועוברים אין ספור הרפתקאות, סדרה משעשעת ומהנה לילדים המשודרת בנטפליקס.
  • פטרול PAW – סדרת אנימציה קנדית לגיל הרך מבית היוצר של בוב הבנאי, הסדרה עוקבת אחר ריידר, נער צעיר העומד בראש צוות כלבי חיפוש הנקרא PAW Patrol, יחד הם יוצאים להרפתקאות הצלה וחיפוש כדי להגן על הקהילה השוכנת במפרץ ההרפתקאות.
  • סדרת האנימציה Ask the StoryBots – סדרת אנימציה מעולה שגרפה אין ספור פרסים כולל פרסי אמי, הסדרה עוקב אחר הדמויות ביפ, בופ, בינג, באנג ובו אשר שואלים שאלות בסיטואציות משעשעות, אך השאלות הנשאלות הן חינוכיות והתשובות על אף הפן ההומוריסטי הן תשובות מאד רציניות ונכונות, סדרה שתשעשע את הילדים אך גם תלמד אותם דבר או שניים.

מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...