הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

עיצוב מתקני תצוגהאנחנו חיים בעולם תחרותי. על מנת לבדל את העסק שלכם לעומת המתחרים, אתם חייבים להשתמש במתקני תצוגה. שימוש נכון ועיצוב טוב שלהם, ייתן לכם פתרון של שמירה על סדר וארגון, ויעזרו לכם לבלוט מול המתחרים.

אלמנט חשוב לא פחות, הוא העיצוב של מתקני תצוגה. העיצוב חייב להחמיא למותג ולהבטיח הצגה אופטימאלית של המותג. הוא חייב להיות עוצמתי ולשקף נכון את רוח המותג. אחרי הכול, יש לו תפקיד חיוני: הוא נועד למשוך קהל והוא נועד למשוך את כל סוגי הקהלים. מתקן תצוגה שמופק על ידי מעצב שנותן דרור לדמיונו, יזמין את הלקוח להתנסות ולבצע הזמנה. הלקוח יתרשם מהמוצרים המוצגים על גבי המתקן, ואם הפונקציות שלהם אכן מוצגים נכון, הם יקבלו משמעות חשובה והמתקן ימלא את תפקידו.

העיצוב המנצח יהיה בעל קו סולידי ואיכותי, אך כזה שמשדר יוקרתיות.

מתקני תצוגה עוזרים לבדל את המותג מתוך קטגוריה של מוצרים ושומרים על הייחוד וההבלטה שלו. הם מהווים גימיק פרסומי מדליק, דינאמי ובעל נוכחות חזקה. נדירים האנשים שעומדים אדישים מול מתקני תצוגה טובים, שמוצבים במקום בולט, ויש להם את הגודל והנפח הנכונים.

 לקוח שעומד מול מתקן תצוגה מרשים, יודע שהוא אוהב משהו במוצר המוצג לפניו, גם אם אין לו עדיין את כל המידע. לך, בתור בעל עסק, ניתנת כאן ההזדמנות לספר לו את הסיפור שלך. אם הוא יזכור את מתקן התצוגה שלך, הוא יזכור את החברה שלך ואת המוצרים שלך. לכן האלמנטים שחייבים להיות מובלטים לצורך יצירת התדמית הנכונה הם שם החברה ו/או שם המותג, והדימוי המדויק אותו אתה מבקש להשיג.

יחסית מדובר גם בפתרון פרסומי זול שמהווה חשיפה חשובה ללקוחות, תוך הדגשה ויזואלית של המותג והמסר. מכל הבחינות, מדובר במקדם המכירות הכי טוב שאפשר להשיג.

באשר למחיר, הוא כאמור לא 'בשמים', אך כמו בכל תחום אחר – ככל שתשקיעו יותר, כך תקבלו תוצאות אופטימאליות יותר. האלמנט שעלול להשפיע על המחיר יהיה בדרך כלל חומר הגלם ממנו מופקים מתקני התצוגה, ודרכי הייצור שלהם. לעיתים מתעורר הצורך להפיק את המתקנים באזורים גיאוגרפים שונים, מה שיהווה את ההשפעה הסופית של המחיר.

בסופו של דבר, במקום להחזיק יחצ"ן שעולה כסף ולא תמיד מצדיק את ההשקעה שלו, עדיף להשתמש במתקני תצוגה שלא מפסיקים לעבוד עבורכם ואינם זקוקים ל'ריטיינר' החודשי שלכם. אפשר להשתמש ולהחזיר לארון. זה היתרון הבולט של מתקני תצוגה. הם קלים לנשיאה ונוחים לשמירה לשם שימוש חוזר.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...