הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

ערוצי הספורט שאסור לפספס

סגור לתגובות על ערוצי הספורט שאסור לפספס
יונ - 28 - 2021
חני

ספורט הוא התחביב הנצפה ביותר בעולם, מיליארדים של אנשים צופים בכל חודש בערוצי ספורט שונים המשדרים כל אירוע ספורט מקצועי שקיים בין אם זה כדורגל, פוטבול אמריקאי, קריקט הודי, התעמלות קרקע, סנוקר…. כל מקצוע ספורט שתחשבו עליו משודר בערוץ ספורט כזה או אחר.

 

אז איזה ערוצי ספורט אסור לנו לפספס? וואוו…. שאלה טובה, יש כל כך הרבה ערוצי ספורט בארץ ובעולם שיהיה קשה לסקור את כולם אבל החלטנו להתמקד על כמה שממש כדי להחזיק בסל הערוצים שלכם.

 

  1. חבילת ערוצי ספורט 1,2,3,4 – חבילת הספורט הפופולארית ביותר בישראל היא חבילת הספורט של חברת צ'רלטון העולמית המחזיקה בין היתר את זכויות השידור של ליגת העל בכדורגל הישראלי, הליגה האנגלית הראשונה והשנייה, הליגה האיטלקית, הליגה הגרמנית ועוד.. בגלל שחברת צ'רלטון מחזיקה בכל כך הרבה זכויות שידור היה עליהם לפצל את השידורים למספר ערוצים כדי שיוכלו לשדר משחקים המתקיימים בו זמנית. הערוץ פופולארי כל כך בעיקר בזכות הכדורגל שהוא הספורט האהוב על הישראלים.
  2. ספורט 5 על שלל ערוציו – ערוץ הספורט הוא גוף שידור ספורט מסחרי, ישראלי המחזיק ב 6 ערוצים שונים המשודרים תחת שירותי התוכן של סלקום טי וי, הוט, נקסט טי וי, סטינג, יס ופרטנר טי וי. ערוץ הספורט מתמקד בכל ענפי הספורט מהתאבקות, התעמלות קרקע, כדורסל ועד כדורגל. חלק מספקי התוכן מאפשרים כחלק מחבילת הבסיס אצלם ערוץ או שניים מתוך השישה ללא תשלום, אך כל ערוץ נוסף או חבילה של כלל הערוצים תגבה בתוספת תשלום.
  3. ערוץ הספורט ESPN – ערוץ ESPN הוא ערוץ תוכן ספורטיבי אמריקאי מהגדולים שקיימים בעולם, ערוץ ESPN יהיה טוב למי שמתעניין בעיקר בספורט אמריקאי שלרוב איננו משודר כאן בארץ זאת עקב חוסר עניין כגון: בייסבול, גולף, פוטבול אמריקאי ועוד.

מרחבי הרשת:
משחת בפנטן למניעה וטיפול של תפרחת חיתולים


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...