הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

צחצוח שיניים לכלבכם – כיצד תעשו זאת שלב אחר שלב

סגור לתגובות על צחצוח שיניים לכלבכם – כיצד תעשו זאת שלב אחר שלב
נוב - 9 - 2021
מנהלת האתר

כל מי שמגדל כלב, ובפרט מי שמגדל כלב עם נטייה לאכילה מוגברת גם של שטויות וזבל, מכיר את הרגע בו הכלב מתקרב ללקק את הפרצוף ומגיע גל ריח לא נעים בכלל. אז בשביל שלא נסבול מהריח הזה ובעיקר בשביל לשמור על הבריאות של הכלבים היקרים שלנו, צחצוח שיניים לכלב זה משהו שחייבים להקפיד עליו ומומלץ לעשות זאת פעם ביום אם אפשר ולפחות פעם בשבוע. כך תעשו זאת בצורה נכונה.

רכשו אביזרים מתאימים

בשלב הראשון חשוב לרכוש תכשירים מתאימים עבור צחצוח שיניים לכלב. בשום אופן אין להשתמש במשחת שיניים של בני האדם. כלבים אינם יודעים לירוק ועל כן יבלעו את משחת השיניים בתהליך ומכאן שחשוב להשתמש במשחה המיועדת רק להם. מומלץ להצטייד במברשת שיניים המיועדת לכלבים ואם כלבכם יותר רגיש למגע באזור הפה, ניתן גם להשתמש במברשות שיניים עדינות המגיעות בצורת אצבעון ויסייעו לכם להרגיל את הכלב לפעולת הצחצוח ולבצע זאת בעדינות יתרה.

הרגיעו את הכלב

חשוב לקחת מראש בחשבון כי צחצוח שיניים לכלב זה משהו שעשוי להיות מעט מאתגר וחלקם יתנגדו לכך. כדי להתחיל בנקודת פתיחה טובה, חשוב לעשות זאת ברוגע כאשר יש לכם זמן ואתם לא ממהרים. לטפו את הכלב והרגיעו אותו, עודדו אותו באמצעות חטיף בכל פעם שהוא נותן לכם לגעת בפה ולצחצח, ובכלליות הקפידו לבצע זאת  כאשר אתם רואים שהוא אכן רגוע ושליו.

פתחו כל פעם צד אחד של הפה

כלבים לא יפתחו את פיהם בצורה מלאה כמו בני אדם אך ממילא מרבית השיניים הן בצידי הפה ואפשר להרים בעדינות את השפה. יש לצחצח היטב בכל פעם צד אחד של הפה. לבסוף ניתן לפתוח בעדינות את הפה ולצחצח את השיניים הקדמיות.

אם צריך בקשו עזרה

יש כלבים שיתנגדו בכל תוקף, אך זה בהחלט חשוב להקפיד על צחצוח שיניים לכלב גם במקרים הללו. לצורך כך, נסו ליצור תהליך הדרגתי באמצעות חטיפים ומזון שירגילו את הכלב שלכם למגע בפיו, ואם גם הפרסים לא עוזרים, הקפידו לבדוק את השיניים בכל ביקור אצל הוטרינר ועל ביצוע טיפול מונע לכל חלל הפה, לפי המלצות הוטרינר אחת לתקופה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...