הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

 

אם פעם מגדלי אקירוב היה סמל ההצלחה בתל אביב, עכשיו, קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל בונה את מגדלי הדר החדשים שמביאים ניחוח של חדשנות וארומה של הצלחה הוד השרון

 

עד לפני שני עשורים המגדל הגבוה ביותר בתל אביב היה מגדל שלום. המונומנט ההיסטורי שניצב בעיבורה של שכונת נווה צדק, שלט מלמעלה על העיר. מי לא זוכר את מוזיאון השעווה ואת הלונה פארק הקטן שהיה שם, בליבו של המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון (כן, כך הוא כונה אז).

אלא שמים רבים עברו מאז על הירקון (וגם ראש עיר אחד, רון חולדאי שהסכים לקפוץ למים כדי להוכיח שהם יכולים להיות נקיים) ותל אביב התמלאה בבניינים יוקרתיים שמיצבו את העיר ותרמו למהפכה האדריכלית במיליניום החדש. כעת קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל לוקחת את הסטנדרט הגבוה שהונחל בתל אביב ומעבירה אותו לראשונה להוד השרון.

כעת, לא חייבים לעבור לתל אביב כדי לזכות באיכות חיים עילית, כעת אפשר לגור בהוד השרון ולהרגיש על פסגת העולם. כל זאת באמצעות פרויקט מגדלי הדר שיכיל שני מגדלים בני 18 קומות בסטנדרט שלא נראה בשרון מעולם.

אמיר יקותיאל יוזם הקמת בניינים שייקנו באמצעות קבוצת רכישה

מדובר אם תרצו במהפכה של ממש, ועדיין היתרונות של השטחים הירוקים בהוד השרון עומדים לזכות התושבים כלומר בניגוד לסביבה האורבנית המלאה של תל אביב כאן יוכלו התושבים להנות מהסביבה הירוקה. הבניינים החדשים עתידים להיבנות בלב שכונת רמות מנחם בסמוך לפארק 4 העונות.

קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל יוזמת את הקמת הבניינים שייקנו באמצעות קבוצת רכישה ברחוב פשוש בהוד השרון. כדי להבין את עוצמת השינוי מספיק לעשות סיבוב במרכז תל אביב, שם מגדלי יוקרה צמחו כפטריות לאחר הגשם. הבניינים החדשים ברחוב רוטשילד, הבניין ברחוב פרישמן וכל השכונה החדשה במתחם צמרת, כל אלו יצרו סטנדרט חדש שרבים מקבלני הארץ ניסו לחקות. אלא שרק כעת עם התמהיל המיוחד של הסביבה ועם הכוח של קבוצת יקותיאל אפשר יהיה להעניק לפרויקט דומה חיים משל עצמו.

השיקול של מעבר לאיכות חיים גבוהה במגדלי הפאר בתל אביב יכניס אלמנט חדש למשוואה, מעתה לא צריך לחוות את הפקקים ואת חוסר הנוחות בצפיפות של העיר הגדולה, את כל אלו יחליפו המרחבים הירוקים של השרון. השילוב המנצח הזה יקפיץ את רמת החיים של תושבי המגדלים ויעניק להם חוויה שספר אם היו יכולים לקבל במקום אחר.

לא מדובר כאן בעוד מגדלים רבי קומות בסטנדרט גבוה כדוגמת רבים בכפר סבא ורעננה ואפילו בהוד השרון אלא בניסיון יוצא דופן של קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל לעשות משהו חדש ויוצא דופן לטובת תושבי השרון בכלל והוד השרון בפרט- מדובר כאן במגדלי פאר של ממש במחירים שפויים בניגוד גמור למחירים הבלתי אפשריים של מגדלים גבוהים בתל אביב.

 

 

 

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...