הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

שטיח נקיעל קרדית האבק שמעתם כבר? או מניחים שכן אבל במידה ולא קרדית האבק היא אקרית מקרוסקופית אשר אבק ולחות הם הגורם הגדול והמשמעותי ביותר להתרבותה והתפתחותה, קרדית האבק ניזונה מקשקשי עור קטנים והיא אחראית באופן ישיר למרב האלרגיות שבני אדם חווים, שטיחים רבים סופגים אבק באופן כזה שקשה להבחין למראית עין, אבק זה מהווה שטח רבייה לקרדית האבק ומשם היא רק תמשיך ותתפתח גם אל עבר הבגדים, הספרים ושאר החפצים בבית.

ניקוי שטיחים מקצועי לפתרון חד משמעי של קרדית האבק

ובכן בכדי להעניק פתרון מושלם לבעיית קרדית האבק על השטיח יש לבצע שתי פעולות, האחת היא לבצע חיטוי מושלם לשטיח שיהרוג את כל האקריות שחיות והשני הוא לנקות את האבק ממנו בכדי להבטיח כי לא יהיו תנאים מתאימים להתפתחות של קרדיות אבק חדשות, איך עושים זאת?

ובכן הדרך הטובה ביותר היא להשאיר את העבודה למקצוענים בתחום ניקוי השטיחים כמו למשל חברת בקשי שטיחים, חברות ניקוי אלו יודעות כיצד לבצע את החיטוי המושלם וכיצד לחדור אל בין סיבי השטיח בדרך הטובה והיעילה ביותר בכדי לנקות את כל חלקיקי האבק שנמצאים שם.

חברת ניקוי השטיחים תעשה שימוש בקיטור מיוחד אשר מגיע ללמעלה מ-60 מעלות צלזיוס, החום הזה הורג את הקרדיות ומחטא את השטיח, לאחר מכן תהליך הניקוי יחל כאשר השטיח עובר במכונה מיוחדת הדואגת כאמור להגיע לכל חלקיק אבק המסתתר בין סיבי השטיח.

כיצד נמנע מהקרדית לחזור לשטיח לאחר הטיפול?

ובכן כמו שכבר ציינו קודם לכן קרדית האבק חיה ומתפתחת בסביבה של אבק ולכן בכדי למנוע מהקרדית לחזור יש לבצע ניקוי יסודי של השטיח אחת לשבוע או שבועיים שיכלול שאיבת האבק ולאחר מכן גם מכות נמרצת עליו ( בחוץ כמובן כשהוא הפוך ) בכדי להוציא את כל אותם חלקיקי אבק שתקועים בין הסיבים שלו, אם יש אפשרות להשאיר אותו לאחר מכן מעט בחוץ להתאוורר אז עשו כך גם כן וזכרו שטיח נקי משמע איכות חיים גבוה יותר ופחות אלרגיות.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...